luni, 16 mai 2011

Dj Serginio - Boomtzi, boomtzi (Promo Mix Mai 2011)



Dj Serginio - Boomtzi, boomtzi (Promo Mix Mai 2011)



Dj Serginio - Boomtzi, boomtzi (Promo Mix Mai 2011) by deejayserginio





Download: Dj Serginio - Boomtzi, boomtzi (Promo Mix Mai 2011)


Tracklistul are caracter orientativ si la cateva piese sunt protejati autorii!

Tracklist:

********** - Mi Amor (Remix)
Skizzo Skillz - Cum o cheama (******* REMIX)
CIPRIAN IORDACHE & ALEXUUU & TDK - Bonita (Rutger van Gelder rmx)
Mastiksoul & Gregor Salto - Toca Bunda (Muzzaik Remix)
Martin Solveig Ft. Dragonette - Hello (********* Remix)
Marco Zardi - El Talisman (Alex Gaudioso Remix)
Lucian BARBULESCU vs. Grasu XXL - Maria Ioana (2011 Remix)
Rishi Bass, The 40 Thiefs - Streets Of West In Cairo (Original Mix)
Pedro Carrilho - Bocalinda (Bra Belmonte Remix)
Dario Nunez, DJ Fist - Pajaros Del Monte (Original Mix)
Natalia Kills - Mirrors (Progressive Mix)
Whitestarr vs. Renato Carosone - Americano 2011 (Original Mix)
Speak One feat Tudor(Fly Project) & Irene - No.1 [Extended Version]
R.I.O - Miss Sunshine (Club Mix)
Sak Noel ft. Xana - Este Es Mi Club (Esta Es Mi Fiesta Club Mix)
Nicola Veneziani feat. Nell Precious - Milkshake (Kros Original Mix)
Punjabi MC ft Jay Z - Mundian Tu Bach Ke (Kiko Cerezo & Angel Camacho Remix 2011)

9 comentarii:

  1. Daca nu le puneai traklistu ascuns, nu te aprecia nimeni, poate unu doi acolo, restu lingailor doar pt traklist posteaza!!!!! Te sfatuiesc pe viitor sa nu le mai postezi nimic. Sper ca intelegi acest meaj!

    RăspundețiȘtergere
  2. aaaa, e vorba de forum acolo, unde am postat tracklistul ascuns, si deaia am avut reactiile pozitive, ca sa vada tracklistul :)) ... urat atunci. e important ca se stie cine sunt acei lingai! dar nici nu sunt sigur de asta...le-au placut baietiilor! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Tare mixu`:)!
    Un mic ajutor:D! Cum se numeste piesa cu "rumba..rumba rumba sita?:D"

    RăspundețiȘtergere
  4. Răspunsuri
    1. imi poti spune si mie cum se cheama melodia aia rumba rumba sita?

      Ștergere
  5. misto mixu;)...de unde pot sa iau si eu mel natalia kills-mirrors k nu gasesc remixu asta?

    RăspundețiȘtergere
  6. Super fain mix-ul, nu stiu cum ti-a venit ideea cu "boomtzi , boomtzi"...))), dar suna bine oricum, e de sezon !!

    Cu respect !

    RăspundețiȘtergere
  7. Hello, ideea mi-a venit, cand i-am auzit pe cei de la CreativeMonkeyz, dar pana sa aud la ei expresia "boomtzi, boomtzi" am folosit-o si eu, oricum, dupa ce au folosit-o ei, a avut mai mult farmec :)
    P.S. Ma bucur ca iti oplace mixul, si iti doresc si tie mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  8. sal...am scos mixul tau asta din 16 dec...ai acolo o piesa straina ceva in genul dip dip si nu o gasesc imi poti spune cum se numeste piesa??ms bafta in continuare....

    RăspundețiȘtergere